نورپردازی داخلی با آشکارسازهای حرکتی - صرفه جویی عملی و انرژی
سنسورهای حرکتی برای فضای داخلی راهروها ، انبار ، گاراژ یا توالت بسیار مفید هستند. یک مزیت اضافی: هیچ کس نمی تواند هنگام خارج شدن از اتاق ، چراغ را خاموش کند. علاوه بر این ، سنسورهای حرکتی به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کنند زیرا چراغ ها در صورت نیاز به طور خودکار روشن می شوند.

نور گسترده ای با سنسورهای حرکتی
بیشتر چراغ های داخلی با ردیاب های حرکتی از طراحی ساده و کاربردی برخوردارند و در قالب لامپ دیواری گرد با سازه فلزی و لامپ شیشه ای سفید قرار دارند. یا در غیر این صورت سنسور هنوز قابل مشاهده است و در طراحی لامپ که در بدنه لامپ ناپدید می شود ادغام شده است. لامپ های طراحی با سنسور حرکت نیز موجود است. شرکت اشتاینل اولین کسی بود که سنسورهای حرکتی را برای استفاده در فضای باز به وجود آورد و روی ثبت نور ساطع شده توسط اشعه مادون قرمز انسان کار کرد. نورپردازی داخلی با سنسور حرکت ، بدون در نظر گرفتن درجه حرارت در مناطق فرکانس بالا طیف الکترومغناطیسی ، حرکت را ضبط می کند. زاویه تشخیص می تواند تا 360 درجه باشد و بنابراین تشخیص حتی انتگرال قابل اعتماد را تضمین می کند. عملی: بیشتر چراغ های دارای سنسور حرکت می توانند پارامترهایی مانند طول مدت نور و پوشش را تنظیم کنند.

روشنایی داخلی با آشکارسازهای حرکتی - ایمنی و راحتی
در معابر ، مانند پله های زیرزمین و چراغ های راهرو داخلی ، سنسورهای حرکتی به دلیل کمبود نور از بروز حوادث کمک می کنند. در بیشتر موارد کمبود نور با لامپ دیواری یا سقفی حل می شود. تابلوهای سالن از نورپردازی قابل اطمینان اطمینان می کنند ، به عنوان مثال ، وقتی مهمانان شب می خواهند به حمام بروند. البته چراغ داخلی نیز می تواند یک نکته کاملاً کاربردی باشد ، شاید به شکل لامپهای شیشه ای با کیفیت بالا.